Monday, 6 October 2014

Sebantal

Yang sorang tak boleh makan kalau telur tak ada. Kalau dah ada ayam pun, mesti tak senang duduk je kalau telur tak ada dalam pinggan dia. haha itu yang sorang tu. Yang sorang lagi dengan perangai tak makan macam2 dia. Pedas jauh sekali. Mek kelate. Tapi bila tang tomyam, pedas la macam mana pun dia hirupkan juga. Pelikkan. haha tapi dia geng Iolls. Sebab tak makn sayur. but ! dia tak makan semua jenis sayur lagi over dari Iolls okay. Yang sorang lagi pula sibuk dengan diet sekarang. Tak makan malam. Iolls tak mampu la nak tahan lapar tak makan semua. Tu yang iolls macam makin sihat. haha

Apa pun telatah masing2 aku terima. Sebab dari setiap satu itu la aku belajar untuk jadi matang. Terima kasih Ya Allah kau beri aku kak yong yang pandai serba serbi. Tang masak memang WIN ! tang kemas itu ini pun. Semua. Kau berikan aku mek kelantan sorang tu. Sebab aku teringin sangat nak ada kawan kelantan. Kau beri dia untuk aku kuatkan semangat dia. Untuk aku motivasikan diri ini juga. Kau hadiahkan aku akak Kedah tu. Biar Kedah dan Kelantan bergabung untuk pecahkan telinga makcik2 sebelah rumah. Si penceria rumah kami, hari2 kami. Terima kasih.


No comments:

Blog Archive

Followers